Tuesday, August 28, 2018

Siemanko!

Siema dzień dobry wszystkim!

Jestem Marcin, mężczyzna piękny, młody i (jeszcze nie) bogaty.

Ten post to moje wejście w blogosferę, bo tak się składa, że mam ciśnienie na szkło i dużo za dużo do powiedzenia. Pracuję w korpo, jestem płytkim milenialsem więc chcę, żebyś to czytał lub czytała i o mnie myślała, nieważne co:)
Będę tu pisał o tym, co mnie bawi, cieszy, wkręca, a jest tego trochę. Przede wszystkim są to ZABAWKI EROTYCZNE DLA FACETÓW   bo dlaczego nie? jestem wolny, dorosły, lubię i mogę.
(no może jak kiedyś będę miał dziewczynę to ukryję tego bloga hahahah)
(albo jak mi już nie będzie wypadało :P)


Oprócz tego trenuję dość ostro  kraf tmagę i kocham to jak cholera, więc i takie elementy będę tu wrzucał. Zapraszam do komentowania, trolle od razu wywalam bo nie lubię krytyki ;)


No comments:

Post a Comment